torsdag 1 maj 2008

Vår kväll!

Har varit en lugnt dag idag! Har inte hänt så mkt efter att jag skrev sist... Vi va å handlade, åt grönsaker och dipp förut, och sen chips på de ;) Tittade på tredje Harry Potter-filmen som vi hyrde på Allvideo... Tittade på sanningens ögonblick förut och nu småtittar vi lite på Efterlyst.
Jag kan bara inte förstå hur man vill utsätta sig själv för det dom gör i sanningens ögonblick! Helt sjukt... och vad jag tycker synd om flickvännen till han som va sist idag... stackare... Vad sårad man skulle bli... Det är ju inte bara en själv som man skämmer ut inför hela svenska folket... Jaja... Korkat... fast det är ju faktiskt lite kul att se på ändå ;P

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid David och gosa lite, sen blir det nog läggdags tror jag, börjar bli trött nu...
Sov gott allihop =)
PussHej!

Inga kommentarer: