onsdag 7 maj 2008

Gör mkt annat än att pluggar...

Vad lätt det är att komma på andra saker att göra när man pluggar... Några saker som jag gjort bara den senaste kvarten är att:
  • Mailat ams.se
  • Hämtat posten
  • Kollat budet på lägenheten vi va å tittade på i söndags (205 000:- nu!!)
  • Tittat på eniro.se var analycen ligger (ska ju dit på fredag!!)
  • Och så bloggar jag ju nu :P

De flesta saker va ju ändå bra... förutom att blogga då såklart... men... det gör jag ändå! :D Bra va? ;P

Jaja... Nu får jag väl snart börja fundera på vad jag ska äta också... Kl 14 ska jag till skolan igen... Hm... Orkar inte laga mat, är SÅ tråkigt att laga mat ensam, till en själv... mkt roligare om man är två... får väl blir nått enkelt... som pasta eller nått :P Hepp, tillbaka till matten... nu har jag inget mer att skriva... inte ens nått JÄTTEointressant... :P

PussHej!

Inga kommentarer: