onsdag 7 maj 2008

28,9 ºC!!

Det är 28.9 grader här inne, jag har på mig jeans och en top och tycker att det är behagligt :) Borde jag inte svettas som en gnu!? Jag, Emilia Andersson, som alltid är varm!!? Fryser faktiskt lite grann om fötterna, så det är inget som stämmer :P Jaja... ännu ett ointressant blogginlägg bara för att jag skulle få en paus från matten...

Apropå matten... så får de gå som det går... Känns inte så bra nu, men har ingen ro... så jag får inte mkt gjort... Känns depp alltihop... Var är glöden jag hade när jag va mindre? Varför fick inte den stanna kvar? Apropå det också... skolan... när den va rolig... så drömde jag om att jag va påväg till skolan, De la Gardie, alla va glada och jag såg fram emot det, men när jag vaknade och insåg att jag skulle gå upp å gå till komvux så rasade allt... blää... varför kan inte komvux också va kul? :( Jaja... Plugga va de ja... =/

Inga kommentarer: