lördag 17 maj 2008

Dubbelnougat!

Nu har jag precis ätit en Dubbelnougat för första gången i mitt liv! Det va gott :) Jag fick ju ett sånt sug efter en sån efter min dröm i natt, jag drömde att jag va inne på Gottis och köpte en dubbelnougat och två av mina favoritklubbor, sen va jag ju bara tvungen att köpa det när jag va framme på stan!
Och anledningen till att jag fick ett sug efter en sån överhuvutaget (i och med att jag inte visste hur de smakade) va nog pga julgodisbaket i julas, NOUGAT!!! Och när jag jobbade på Gottis bestämde jag att NÄR jag börjar äta godis igen, DÅ ska jag köpa mig en dubbelnougat! Hehe, intressant va? :D

Kl 18.15 ska jag träffa Åsa och Mathilda och gå till Maggans och köpa en massa gott! Ska äta chips, grönsaker, dipp, guacamole, godis... mmmmm!!! :D En riktig myskväll! Härligt!

Nystädad lägenhet har vi här också nu, extra mysigt! :P

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min älskling! :)
PussHej!

Inga kommentarer: