onsdag 7 maj 2008

Matteprov idag...

Hej hej!
Idag ska jag göra matteprov... vid två-tiden ungefär, så nu blir det till att plugga tills dess... kom hem från skolan för en liten stund sen, har ätit två mackor, läst alla bloggar jag brukar titta in på och nu skriver jag i min egen, precis som det alltid brukar vara på måndagar och onsdagar... :P

Ska kanske träffa Åsa efter provet idag... Beror lite på om hon ska åka till Skövde eller inte... Jag ska nog gå till H&M också... va där igår å köpte ett par militärgröna shorts, men när jag kom hem såg dom inte alls militärgröna ut! De såg bruna ut!! Vill inte ha bruna... ska titta lite närmare på dom idag, annars ska jag kolla om dom har fått in dom shortsen i svart! Vill jag hellre ha :P Intressant va? :)

Ne nu ska jag väl sätta igång winamp, lite Kent får det bli tror jag, sen slår jag mig ner vid mitt scrapping/plugga-bord och räknar lite matte... önskar att jag kunde ha haft tid till att scrappa istället... :/ Framkallade ju kort på expert igår... vill scrappa NU!!... Men men... I eftermiddag/kväll kanske :) Ha en bra dag!
PussHej!

Inga kommentarer: