lördag 10 maj 2008

En hel del uppdatering! :P

Intervjun gick bra!! :) Nu får vi bara hoppas på det bästa, men han verkade vara intresserad iaf, frågade när jag kunde börja, vad jag hade för adress, vilket av de två jobben jag helst ville ha osv :D Så det känns bra! Han skulle höra av sig i nästa vecka! Hoppas hoppas hoppas!

Efter intervjun åkte jag till Elin och hjälpte henne att flytta grejer till Skaragatan, vi hade riktigt kul, va fnittriga vi va! :D Åkte till Mathilda vid ett-tiden också, levererade konfirmationskortet som hon beställt! Så här blev resultaten förresten!

Har även fått fler beställningar nu! Jättekul!!! Ska göra 4 studentkort, ett till Elin B:s bror och tre till Elin C:s bror :) Skoooooj!!!

Igår kväll blev det lite fest, först va det grillning hos Elins mamma, kyckling, potatis i ungen, tzatiski och sallad! Mums! Sen va det fest på gården, Fia hade klassfest, men även vi va bjudna :P

Idag har jag och David varit hos mamma och pappa! Albin, Elin och Naima va där också, vi umgicks lite bara, åt middag, låg på en filt ute på gräsmattan med Naima, hon är helt underbart söt!! Sen skulle mamma och pappa iväg på ett kalas, så då promenerade vi till Sommarkiosken! Åt en Calippo och en Slush ;) Smarrigt värre! Jenny och Fredrik kom också! :)

Och ikväll blir det fest hos Mathilda! Ska bli riktigt skoj!

Hade en hel del att skriva nu, skrev ju inget igår så då blir det så, hoppas ni orkade läsa allt :P Nu ska jag leta efter motiv på studentmössor :D

Ha en bra kväll! Det ska jag ha! ;)
PussHej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiint kort.. ska aööt ta och beställa något av dig någon gång när det behövs.. du är ju riktigt duktig juh ;)

Emilia sa...

Tack kussen :D då får så gärna så beställa kort från mig ;)