söndag 4 maj 2008

Söndag!

Idag har nästan hela dagen tillbringats hos Davids mamma och pappa, vi har gjort hans bil fin... avfettat, tvättat, tagit på lackrengöring och vinylglans och som gräddet på moset så vaxade vi den...! Skoj skoj skoj... NOT!... Så nu står han i skuld till mig... får se när jag kommer på nått bra ;)

Vi grillade fläskfilé och flintastek till middag, supergott! Vi satt ute och åt, ute på landet, sååå sommar! Fåglarna kvittrade, en av deras katter smög runt omkring oss, solen sken helt underbart :) Mysigt helt enkelt!

Nu har vi tittat på tv, Navy CIS - en av Davids favoriter, och Sanningens ögonblick - jag kan inte sluta gotta mig i andras olyckor, haha... men denna gången va det riiiktigt synd om flickvännen... fy fan asså... Men undrar om han tyckte det va värt det... hon borde ju verkligen ha gjort slut efter det... 75 000 kr... va det värt det isåfall?... Kan man ju undra... skulle jag ju knappast tycka... fast han förtjänar ju kanppast henne...! Aja... Blev en del skrivet om det här :P Nån annan som såg programmet?

Nu ska jag nog snart gå å lägga mig... Sov gott!
PussHej!

Inga kommentarer: