torsdag 29 maj 2008

God morgon gott folk! :)

Idag är en spännande dag! Ska på introduktion på Eurofins, nya jobbet, senare idag! Klockan 13 närmare bestämt! Känns lite pirrigt.

Just nu håller jag på att koka ägg, ville ha de till frukost. Sen ska jag väl fixa mig och efter det bör jag plugga... två prov på måndag juh... :/

Imorgon åker David till Varberg, ska på nått med jobbet och jag är redigt avundssjuk, dom ska bo på ett SPA!!! Fusk! Alla kunde väl fått ta med sig respeltive tycker man ;) Så kunde dom suttit där på kurs eller vad det nu är, och alla vi andra kunde fått sitta i bubbelpoolen med en paraplydrink, eller fått en helkroppsmassage, låter väl inte så dumt? ;) Allt på företagets bekostning också såklart! (Drömma går ju...)

Nu är äggen klara, så nu blir det en knäckemacka med kaviar och ägg!
PussHej!

Inga kommentarer: