måndag 12 maj 2008

Lite mer om jobbet :P

Tänkte att jag skulle berätta lite mer om jobbet om det är nån som undrar :) Jag ska jobba fram till mitten på december, först som semestervikarie och sen på högsäsongen i höst. Jag ska mestadels göra protein- och fiberanalyser, på bland annat säd och foder å så :) Det är en heltidstjänst och det kan bli en hel del övertid också sa han, så det blir väl förhoppningsvis en hel del kosing :D
Ska bli riiiktigt skönt att ha en okej ekonomi igen! :P

Har funderat lite nu, hur ska jag fira detta, att jag fått jobb? :D haha! Nått extra ska det väl bli ikväll kanske, men vad? :P Några tips på vad jag ska skämma bort mig med? (som inte kostar allt för mycket dock, har ju inte fått nån lön än ;P hehe)

Nej, nu måste jag ta mig i kragen och plugga matte...
PussHej från lyckliga Mila! :)

Inga kommentarer: