måndag 19 maj 2008

Kalas igår! Plugga idag...

Igår va vi i Trollhättan hos Albin, Elin och Naima! Kalas för min kära bror, trevligt! Och vet ni va? Jag fick en liten söt blomma av dom som grattis till jobbet, hihi, va glad jag blev! :)

Fin va? :D

Idag är det plugga som gäller... nationellt prov i fysik B på onsdag :/ Känns väl sådär kul... Är väl inte så speciellt motiverad heller, som vanligt... Är så trött på skolan nu! Blää....

David ringde förut, han sa att han hade köpt en överraskning! Vad kan de va!!? Jag vet att det kostade över 100:-, det är inte ätbart och det är något som vi båda två kan vilja ha... hm... Vad tror ni?? Jag får väl helt enkelt vänta till kl 16.30, så får jag se då :)

Förresten... När ska jag få mitt anställningsavtal?!?! Vill ha det nuuu! Schema också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skrev du inte lite fel nu ;) det var väl ändå elin du var hos och inte hos david.. du är allt bra kär du, kan inte släppa din älskling ur tankarna =) pöss

Emilia sa...

Hahaha ja där ser man :D haha!!! Va nog lite trött kanske! :D Ska ändra det nu! Hihihi!