måndag 19 maj 2008

Ängeln & djävulen...

Igår tänkte jag: Varför har jag inte börjat plugga än?! Nationella prov brukar ju va skitsvåra, det här kommer inte gå bra!! :S

Nu tänker jag: Äh... jag behöver inte börja plugga förrän imorn... Det här löser sig, bara jag får G så...

Jag vet inte vad det är med mig... Försökte förklara för David förut, men han fattade inte, vet inte hur jag ska förklara... En del av mig anser att jag inte behöver plugga alls mycket, jag har ju alltid klarat prov förut utan att plugga så värst, men den andra delen vet att det inte är lika lätt längre och vet att jag borde plugga, men det är hemskt svårt att sätta sig ner å plugga i flera timmar när den andra delen av kroppen säger att det inte behövs.... Nån som förstår mig? :/ Ängeln & Djävulen på mina axlar liksom... Känns riktigt jobbigt :(

Inga kommentarer: