tisdag 13 maj 2008

Tjolahopp!

Nu ska jag snart träffa Åsa, hon skulle höra av sig när hon va klar i skolan. Jag har läst hela matteboken nu, alltså alla exempel och förklaringar och så :) Ska plugga lite imorn innan provet också. Så det går nog bra, siktar ju bara mot ett G, så det ska jag väl klara förhoppningsvis. "Jag-måste-få-jättebra-betyg-Emilia" finns inte längre, hon orkade inte med mer :P Kanske händer att hon återkommer när det är dags för högskola nån gång i framtiden, kan ju alltid hoppas :P Nu vill jag bara ut i arbetslivet, och det ska jag ju snart :D Weiiii!! Ska bli så härligt! Jag har dock kommit på en hel del negativa saker, men inte tillräckligt många för att trycka ner de positiva! :D
En negativ saker är iaf att jag kommer va helt slut, jobba från 7-16 (eller nått liknande) varje dag kommer ta kol på mig, så kommer inte palla med så mkt fritid, men det kanske är en vanesak, kan ju alltid hoppas :) Men jag förvarnar nu iaf tjejer... :P Fast jag kommer ju va ledig på helgerna, så minisemestrar - here I come! :D Frillesås? Mullsjö? Ullared? Lysekil! (Observera: Inget frågetecken efter "Lysekil" för dit ska jag och Emelie helgen v. 29!!!)

Ne nu tycker jag att Åsa kan ta å höra av sig, vill inte sitta här mer nu :P
PussHej!

Inga kommentarer: