torsdag 1 maj 2008

Fest igår + Scraping idag!

Igår blev det fest! Några cider hos Gustav, trevligt trevligt! Väl framme vid Stadt vände jag och Åsa och gick till Torngrillen, jag åt en mellan strips med MKT krydda! (Vad annars?!) :P
Idag mår jag heeelt ok =) Har scrappat en stund nu, blev äntligen klar med en LO i min BOM som har jag hållt på med länge har inte kunnat komma fram till hur jag skulle ha det, men nu va det löst :) Så här blev det iaf:
Är ett kort på mig när jag ligger å solar på Playa de Maspalomas på Gran Canaria! Är dock inte riktigt klar med LO:n, ska skriva ut en text som jag har satt ihop, nån gång när jag får tillgång till en skrivare :P Är iaf en liten text om hur vi hade det, jag och Åsa :) Ska ha den bakom kortet. Så nu vet ni det, intressant va? ;)
Nu ska jag ner till källaren och byta tvättmaskin, va nere förut, men den va inte klar... :/
PussHej! :)

Inga kommentarer: