onsdag 7 maj 2008

Heeeeeeeeeeej!!

Hej hallå!
Har precis varit hos Jenny å ätit glass, köpte med oss varsin Birgersglass upp till henne, jag åt kulglass, en kula persika-hallon och en strawberry-cheesecake, jättegoda båda två! :) Vi tittade på Grey's och tjötade lite.

Efter provet idag (det gick ganska bra förresten, ett G tror jag...) så köpte jag två maränger på rådhuscafét och åkte till Elin, vi satt hemma hos hennes mamma på deras balkong, hääärligt!! Sen satt vi en stund i Örtagsparken å göttade oss, sen for jag hem!

Då klistade jag ihop det sista på Mathildas kort, hoppas du blir nöjd, vi hörs snart :P Sen började jag scrappa på en LO i min BOM... på ett kort på mig och David :)

Nu ska jag sätta mig till ro och titta på Sex and the City :) God natt gott folk :P PussHej!

Inga kommentarer: