måndag 26 maj 2008

Studentkort!

Tänkte lägga ut bilder på de studentkorten jag gjort :)


Skulle bli väldigt glad om ni säger vilket kort ni tycker är finast :) Ska nämligen göra 4 kort till, är ju roligt att veta vilket som är "populärast" då, så alla blir så nöjda som möjligt :) Storlekarna på korten är förresten lätt att missta på dessa bilder...

Nu sitter jag här ensam och tittar lite på My name is Earl, samtidigt som jag läser olika bloggar :) David ligger och sover, ska nog snart krypa ner intill honom, börjar bli lite trött...

Har förresten bränt mig!! :O Jag va på stan med Åsa förut, vi satt i solen och åt glass ett tag, men trodde inte jag skulle få nån färg av det, speciellt inte röd!! Svider och kliar nu :/ Stackars Mila :P

Glöm inte att berätta vilket kort ni tycker bäst om ;P
PussHej!

Inga kommentarer: