tisdag 27 maj 2008

Längtar efter shopping!

Nu har jag varit utan god ekonomi sedan februari... Har fått snåla och leva på mina sparpengar... Jag börjar jobba 9:e juni (vilket innebär pengaaaar!) och kommer få en hel del skattepengar innan midsommar (förhoppningsvis)! Så ska jag unna mig en reeeedig shoppingrunda!!! :D

Jag vill köpa:
Klänningar, skor, jeans, toppar, tröjor (ja okej, allt i kläd-väg), ProMarkers (bra pennor till mitt pyssel), ta en ordentig shopping-helg på GeKås, ja egentligen vill jag bara känna att jag får shoppa! När jag är på stan i dagens läge känns det inget kul... om jag ser nått jag vill ha kan jag inte köpa det, och om jag väl köper något gör jag det med dåligt samvete... Så det ska bli skönt att tjäna pengar igen, man är verkligen beroende av de...!

Vilket i-landsproblem jag har :D haha!

Inga kommentarer: