lördag 17 maj 2008

Myskväll ikväll!

Nu har jag varit på stan en sväng, va framme en liten stund efter öppning bara, skulle köpa present till Albin, det fanns bara en kvar när jag va där igår och jag ville inte riskera att den va slut. Det va den inte heller, så nu är paket fixat! Ska göra ett kort sen också! Men vad ska jag göra resten av dan? Ikväll blir det myskväll med tjejerna, vet inte vilka än dock, men detta är inte förrän kl 19, så vad ska jag göra tills dess? Städa...? :/

Igår va det ju kalas för farmor, trevligt :) Och det visade sig under kalaset att jag har några udda förmågor som jag inte visste om, riktiga partytrick ;) haha!

Ne nu ska jag fortsätta att inte göra något vettigt samtidigt som jag ska äta godis ;)
PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

du kunde köpt lite rabarber av mig så kunde du ordnat en paj till tjejkvällen nu när du inte har något att göra ;) hihi, ha det så bra ! :)