onsdag 9 april 2008

Tittat lägenhet + Hälsat på farmor & farfar!

Lägenheten va riktigt fin, riiiktigt fin...! Men jag vet inte om jag känner mig så sugen på den ändå... det är nått med renovering som lockar faktiskt :) och dessutom ligger det redan ett bud på 250 000:-, lite mkt för vår del... dessutom stiger den nog ännu mer i pris.

Efter visningen åkte jag och pappa till farmor och farfar, det va väldigt länge sedan jag träffade dom... juldagen sist tror jag faktiskt...! De bjöd på fika! Min farmor är väl för söt! Hon plockade fram fin-porslinet som hon ärvt från sin mamma.
Pappa: Ska vi använda fin-porslinet?!
Farmor: Ja när Emilia kommer så!
Thihi! :)

Sen pratade vi om "den gamla goda tiden" :) farmor och farfar berätta om sin förlovning, det var 1949, året då farmor fyllde 20, de cyklade till Uddevalla på en tandemcykel och campade en helg :) lät så gulligt :) Tycker det är kul att lyssna på historier om hur det va när de va unga :)

Ha en bra kväll allihop!
PussHej!

Inga kommentarer: