söndag 27 april 2008

Söndag!

Nu har jag inte bloggat på länge, inget igår! Saknat mig? ;) hehe!

Igår va vi hos mamma och pappa heeela dagen, från 11.00 till 23.30. Öppet hus från klockan 15, blev en hel del att stå i, men skoj va de :) Mamma verkade ha riktigt trevligt också, så det känns toppen :)

Idag har jag och David varit å tittat på en lägenhet borta vid Amigo, den va inget för oss... Men han vill ha en snabb affär så hade vi velat ha den hade vi fått den för 120 000:-. Vi va nämligen de första som va där å tittade... men det va en väldigt hög hyra (ca 3900:-) och så luktade det rätt unket... Ja vi va inte så intresserade helt enkelt...

Nu vaknade min David, han har sovit en stund mitt på dan nu, han ska nämligen jobba i natt... Så jag får sova ensam inatt :/ är inte ofta det händer som tur är!

PussHej!

Inga kommentarer: