onsdag 9 april 2008

Lasse i sommar!

Lars Winnerbäck om hur det är efter turnén som va i höst:
"Men nu är det tystare. Vardag och lite hämtmat bredvid datorn. Priser i all ära, men nu står dom och tittar på mig och säger: Ja du, Lasse. Vad ska du göra nu då? Börjar det ta slut nu, lilla vän?
I helvete säger jag. I sommar gör vi det igen. Vi tar i från tårna och försöker välta hela landet"

Det ser jag fram emot! Lars Winnerbäck i Lysekil den 20 juli med Emelie! Tjohejsan va sköj de ska bli!!!

Hela brevet kan ni läsa här på Lasses hemsida!
____________________________________

Ja.. vad ska man säga... Jag skriver mitt femte inlägg för idag... är ju faktiskt mkt roligare än att plugga... tror ni förstår mig ;)

Nepp.. sista köret innan provet nu, kom igen Emilia!! *hejja*
PussHej!

Inga kommentarer: