måndag 21 april 2008

Tiden går långsamt...

...när man har tråkigt...
Visst är det så...? Suck... Har iaf snart räknat igenom första kapitelt... Geometri... Eller räknat å räknat... tittat igenom och räknat det jag kände att jag behövde repetition på... ska räkna blandade uppgifter och Test 1 när jag kommer till det... som ett "låtsas-prov" :P

Längtar tills David kommer hem, då ska jag inte räkna mer :P då ska vi handla och laga mat. Undra va vi ska äta idag?... Ikväll ska David ringa till Johan också, om lägenheten :) Jag är så nyfiken...! Men det kommer säkert dröja ett bra tag innan det händer nått... iaf om det inte är några fler som är intresserade... Ägarna hör ju aldrig av sig till mäklarna.. det kan jag inte förstå?! Vill man ha sin lägenhet såld så får man ju engagera sig lite!... jaja... Vi får bara hoppas på det bästa! :)

Tillbaka till geometrin...
PussHej!

Inga kommentarer: