onsdag 2 april 2008

Halloj!

Har kommit hem från skolan nu, ångrar nästan att jag gick dit... mår inte speciellt bra. Har inte fått så god sömn i natt, har snytit mig stup i kvarten, inte kunnat andas normalt... har dessutom ont i halsen och hade heeeemsk huvudvärk när jag vaknade. Och när jag kom till skolan började jag kallsvettas, jobbigt sånt här faktiskt... Stackars mej :P

Hepp, idag blir det pluggning för hela slanten, eller såpass mycket jag orkar iaf, har tänkt göra andra matteprovet idag (om jag inte börjar må sämre *ta i trä*) Önska mig lycka till! ;) Ska nog gå till magasinet å handla lite först, åt macka med keso och tomat förut, vill ha mer, men keson är slutt! :P

Ha det fint allihop!
PussHej!

Förresten, jag lurade David tillbaka igår, så det blev 1-1! :D

Inga kommentarer: