måndag 7 april 2008

Så-där-ja!

Nu är provet gjort och ett G blir det nog, men nu är det färdigpratat om skolan för idag! :P Är ju det enda jag har skrivit om idag... Trist...

Har ringt på några lägenheter idag, ska på visning på torsdag och kanske fredag (fast då får jag gå själv isåfall =/ inte lika kul...) Hoppas att lägenheterna är fina och inte stiger alltför mycket i pris :P

På torsdag ska jag även på en scrapbookingkursBettans knep & knåp tillsammans med Åsa :) Ska bli skojskoj! Hoppas bara att man har nån inspiration då! Ska ta med mig alla kort jag har här hemma iaf, så jag inte sitter där med några få kort som det inte finns några fina papper till, så det ska inte få hindra mig iaf!

Snart kommer David hem, så då ska vi laga mat... men vet inte vad... några tips? :P
PussHej!

Inga kommentarer: