torsdag 3 april 2008

Läskigt!

Lyssnar på Guns N' Roses - Don't Cry på YouTube nu (http://www.youtube.com/watch?v=mchWKHaxcVI), kunde inte hålla tillbaka tårarna förut..... Lyssnade väldigt mycket på den låten när Robin gått bort... Väldigt många sorgsna minnen kommer tillbaka när jag lyssnar på den låten... men det läskigaste av allt va att mitt i låten kom det ett extra ljud, som lät som en bil som krockade... :( Först trodde jag att det hörde till låten, men när jag stängde av så fortsatte det ändå... så det va väl nån reklam från nån annan sida (?)... Väldigt läskigt iaf att det kom precis under det sorgligaste ur just den låten!... :/

"Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight"

"Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had"

Speciellt dessa delar betyder mkt för mig... Det kändes som att det va Robin som sjöng det till mig...

Undrar hur livet hade sett ut nu om Robin fortfarande fanns kvar...? *miss you*

Inga kommentarer: