fredag 4 april 2008

Klagostund...!

Bläää... känner inte för att göra nått över huvudtaget just nu! Det jag borde göra är att plugga... det är väl förståligt att jag inte vill... men jag vill inte ens gå till systemet, orka! Inte scrappa heller... har ingen lust till nått... inte göra mig iordning heller (Nej, jag är inte iordning än, och Ja, jag vet att klockan är mkt, och Ja, jag har nästan bara suttit här hela dan...) Så är det! Jag har en "allt-är-jobbigt-idag-dag" idag... Jag skulle kunna åka till Elin vid tre-tiden och umgås med henne och Emelie, men då skulle jag få dåligt samvete för att jag inte pluggar... konstigt va... jag gör det ju inte nu heller, inget annat nyttigt heller... men har inte lika dåligt samvete för det... ne... förlåt för ett trist inlägg, men det behövde jag :)
Ha det gott...

1 kommentar:

mathildA sa...

Klagostunder på bloggen är roligt!! Har jag också ibland! Hihi! Kraam!