tisdag 15 april 2008

50 totalt onödiga punkter :)

1. Tre namn jag lyssnar till: Emilia, Mila, Andersson (tydligen :P)

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag har blivit starkare som person det senaste :)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mina höga krav på mig själv (bra ibland, men ibland riktigt jobbigt)

4. Detta är jag rädd för: Att bli alldeles ensam… Leva ett helt liv ensam, inte få några barn, ingen egen familj, DET är skrämmande!

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sällskap, avkoppling

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hoppa bungyjump, frossa i rå lök, gå på händer

7. Detta tycker jag om att göra: Scrappa, pyssla över huvudtaget…

8. Detta vill jag göra just nu: Äta frukost

9. Bästa känslan: Lyskorus

10. Värsta känslan: Besvikelse…

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor, omtänksam, självsäker (dock inte fööör mkt) :P

12. Är jag kär just nu? Jaa! :)

13. Jag vill gifta mig: Nån gång i framtiden, skulle va kul :)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Skaffa barn, köpa hus, resa mkt

15. Min käraste ägodel: Hm, riktigt svårt… vet inte riktigt faktiskt…

16. Något jag vill ha i present: En resa kanske ;)

17. Detta har jag på mig just nu: Trosor, morgonrock… (gick ju upp nyss)

18. Favoritkläder: Jeans och nån skön top, bekvämt men ändå fint :P

19. Favoritdjur: Hund?

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Indie… Lasse, Kent, Coldplay m.m.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Riiiktigt svårt… Kent - Våga Vara Rädd, Lars Winnerbäck – Av Ingens Frö och Röda Läppar. Kanske? :P Ändras ju från dag till dag…

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Just nu?! Eller förr :P Nu läser jag ju bara matte och fysik, då är det ju lätt at välja iaf! Roligaste = Matte, Tråkigaste = Fysik! Men tidigare när det fanns mer att välja på var det nog *tänka tänka* bild som va roligast, kanske historia som va tråkigast?... Eller religion, eller ah… nått sånt :)

23. Stjärntecken: Kräfta

24. En bok jag gillar: Små citroner gula!! Läs!!

25. En film jag gillar: Vingar av glas måste jag nog säga… va ju en favorit länge iaf, har inte sett den på länge nu men… det va det första jag kom att tänka på :P

26. TV-program jag gillar: Grey’s Anatomy, bygglov, simpsons m.m. m.m.

27. Favoritdoft: Nyduschad David med goa parfymen!

28. Detta äter jag gärna: Lasagne, potatismos, potatis- och pörjolökssoppa, marinerad kotlett… Fast inte allt tillsammans dock ;)

29. Dricker helst: Isvatten

30. Favoritgodis: Saltlakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand

32. Färgen på mina ögon: Bruna med liiite grönt i

33. Min längd: 173 cm

34. Jag tror på: Kärleken! ;)

35. Jag spelar: Inget… har spelat piano och blockflöjt ;) Har försökt mig på gitarr på egen hand, men gav upp ganska snabbt.

36. Person jag beundrar: Min bror :)

37. Så här bor jag: I en etta med sovalkov och kokvrå, tillsammans med min Älskling David! Letar efter nått större!

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga för tillfället, men annars är vi ganska duktiga på att ta livet av växter…

39. Det här tänder mig: Mys… :P

40. Det här gör mig avtänd: Kille endast iklädd strumpor! :D Haha!

41. Favoritfärg: Röd

42. Favoritcitat: Nu skulle man ju haft listan från midsommar 2005 och framåt intill sig… :D Det står helt still just nu… återkommer angående detta :P

43. En hemlighet jag vet: Kommer inte på nån nu, men även om jag hade gjort det hade jag ju inte skrivit det här…

44. Den bästa present jag fått: Nu måste jag ju tänka tillbaka lite… har ju fått mkt bra saker genom tiderna :P Men halsbandet och örhängena jag fått av David betyder ju mkt för mig :)

45. Senast köpta skiva: Kent – Tillbaka till samtiden

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Olika från dag till dag ;P

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Samma där :P

48. Udda förmåga/egenskap: ”Prata” som orcherna i ringen-trilogin? :P

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En svala

50. Två personer jag vill ska göra detta test: Vill ju såklart att alla ska göra det :P men kanske Elin och Mathilda då :)

Inga kommentarer: