lördag 5 april 2008

Lördagsmys!

Har precis proppat i mig massa , chilinötter, grönsaker och dipp tillsammans med David! Gott gott!

Igår fick jag min allra första "beställning" på kort :D hihi! Mamma och pappa är på 30, 50 och 60årskalas ikväll, och jag gjorde grattiskort till dom :D Riktigt roligt! :D Om det är nån som vill ett personligt kort nångång så är det bara att höra av sig ;) hihi!
Såhär blev korten iaf:

En liten hobby jag har :)
Nu ska jag återgå till soffan och David :) Är snart Las Vegas, ett av Davids favoritprogram :P
Ha en trevlig lördagkväll allihop!
PussHej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeej!!
Vilka fina kort du gör!!! Mkt bra!!^^

Tror jag kanske har kommit på nu hur man kommenterar... men de visar sig.. hihi!! Puss

Anonym sa...

oj, inte visste jag att du gjorde sånna fina kort :)