måndag 28 april 2008

Läggdags!

Nu inviger jag min nya tandborste, sen är det sängen som kallar! David är å jobbar nu, så får sova ensam :( buhu... (vet att jag skrev det förut... men... stackars mig ;P )

Har haft det mysigt med David ikväll innan han åkte iaf... har tittat på tv... och i varje reklampaus har han "gojsat" mig i håret (alla vet väl vad gojsa är? när man masserar hårbotten med fingertopperna ;) hihi!) Mysigt! :)

Dags för munskölj (Nej Åsa, jag är inte en tant, jag är snäll mot mina tänder, har du blivit det också? ;P hehe!)

PussHej & GodNatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja faktiskt. efter det att jag var hos tandläkaren och hon tjatade på mig att använda tandtråd så har jag faktikst fått in det som en rutin på kvällarna. mycket bra. sen har du oxå påverkat mig är klart. vill inte ha hål så jag måste borra... sköt om dig. puss

Emilia sa...

Hihi va duktigt av dig då :)Nej, borra är inte kul... gör ont båda i käften och i plånboken... :P Puss på dig!