onsdag 30 april 2008

Arabiskt gummi!!

Alla som känner mig vet att jag konsumerar onormalt mycket läkerol! Min favorit är salmiak, mycket god! Läste lite närmare på baksidan av en ask igår... innehåller arabiskt gummi!!! Hur fräscht låter det?! Låter ju rent ut sagt farligt! Kanske ska dra ner lite på läkerol-intaget... eller iaf börja med nån annan sort som inte innehåller arabiskt gummi... fast å andra sidan, så mår jag ju bra ;)

Tjii fick jag när jag läste högt för David vad det innehöll... för för ett tag sen, när jag inte åt godis och David smaskade i sig dom där jättegoda salta pastillerna som finns att köpa i taxfree, asken med en pingvin på (vet ni vilken jag menar, finns även som sötlakrits?), och läskades... så kunde jag iaf leva gott på att jag inte fick i mig nått arabiskt gummi (dom innehåller också det!) Men ack så fel jag hade :P
Jaja... lite skit mår man bra av :)
Men är det nån som egentligen vet vad det är?! Låter ju som sagt farligt!

Inga kommentarer: