tisdag 1 april 2008

Redan matte-paus :P

Tar redan en paus från matten... sitter här med en kopp te istället... har fått ont i halsen, funderar på om man verkligen ska gå till sjukgymnasten... tänkte att lite varmt till halsen kanske lindrar :) dricker det godaste teet jag vet nu! Rooibos - Svenska bär, ett rött te så klart ;) Mumma! Tycker jag ni ska prova! Det är hela hallon i ;) Köpte det på Amalias fröjd för ett tag sen, i julas nån gång tror jag! :)

Kanske ska äta nått innan jag åker till sjukg. också..? Fast är inte så hungrig än... Får se hur jag gör!

Grattis till Jannike i efterskott förresten! (om du läser) :)

Innan jag började med matten gjorde jag klart det sista på det jag scrappade igår, såhär blev det:



Nej nu ska jag återvända till matten! Hejja mej! ;P
Glöm inte att det är 1:a april idag heller, va på er vakt!
PussHej!

Inga kommentarer: