måndag 14 april 2008

Hejsan!

Blev inget bloggande igår! Va knappt hemma, va hos mamma och pappa nästan hela dagen! Träffade Albin och Naima också! ♥ Skojigt, Naima är sååå söt! Och så tyckte hon att jag va riktigt rolig, thihi! :)
"Klart hon tycker det, om du ser ut så i håret som du gjorde i morse så!" som David sa :P Han va inte med igår, va på kurs... men han kom med pizza på kvällen :) gott!
Vi va ute å gick en sväng med Naima också, så att hon skulle somna, och det va jag som körde vagnen! Hihi! :D För första gången faktiskt :) Hon är så söööt!

Nu sitter jag här hemma efter en fysiklektion... vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. plugga lite matte kanske... och scrappa :) Men har fastnat på min BOM, kommer inte igång... det är inte lätt alla gånger... Ska äta lite solrosfrön nu, gott! :) Återkommer säkert senare! :P
PussHej!

Inga kommentarer: