onsdag 16 april 2008

Riva tapeter :)

Igår va jag och Åsa i Skara en sväng, åkte till slöjddetaljer och köpte lite scrapbookingsaker :) alltid skoj! På kvällen va jag bara hemma och va med David, har ju inte setts så mkt de senaste dagarna... j*vla kurs!... Målade mina lådor igår också (ljusgrått blev det) har tänkt att måla nått mönster på också, men vet inte vad?!... Hjälp! :P

Nu ska jag strax åka till Åsa och hjälpa henne att riva tapeter :) Ska bli trevligt! Lyssna på musik å tjöta :)

Ska ringa David innan jag åker också, påminna honom om att ringa Johan om lägenheten! Vi pratade massor fram och tillbaka igår om lägenheten på Södergatan 10 C... Fördelar, nackdelar... inte lätt detta... men vi kom fram till att vi vill titta på den en gång till iaf :P

Nu ska jag fixa iordning mig, sen åka till Åsa!
PussHej!

Inga kommentarer: