torsdag 9 september 2010

V. 36

Torsdag idag, har haft en kort dag i skolan idag, det va skönt det.. I måndags och i går slutade vi kl 19 och i tisdags kl 17, så det är oftast inga korta dagar... Men imorn blir det också gött, börjar kl 13.15 och slutar kl 15.00, då ska jag gå direkt till resecentrum och åka hem till Lidköping :)

I övrigt denna veckan har jag varit på "sjukfest" hos en kille i tvåan tillsammans med ett gäng designingenjörer. Alla som var förkylda va bjuda hem till honom på glögg :) Så där satt vi och drack starkglögg och tittade på Bernard och Bianca, haha!

Och igår va jag uppe på våning fyra i mitt hus och umgicks med Andrea och Elin från klassen :)

Idag har jag fått gjort en hel del efter skolan. Va framme på stan och köpte lite skolgrejer, sen lagade jag mat, städade, diskade och det som är kvar är tvätten. Nu ska jag ta och plugga lite.. Sen får vi se vad jag hittar på.

Inga kommentarer: