torsdag 16 september 2010

Saknar John Blund... och David!

Nu när jag bor i Skövde har jag svårare att somna på kvällarna.
Det är väl mycket att tänka på, mycket nytt. Så så fort jag lägger mig i sängen så börjar tankarna fara runt, men när jag bodde med David och hade svårt att somna, vilket va sällan, då lade jag mig bara på Davids axel och sniffade på hans hud som luktar så gott, sen somnade jag på ett litet kick! Saknar det... Saknar Davids axel...
Saknar hela min David! =/
Första tiden här i Skövde så gick det bra, då sov ju David här emellanåt eftersom han va sjukskriven, och jag hade klasskompisar på bäddsoffan ibland, men nu är det mindre sånt och mer i skolan, så nu har jag svårare att somna, det är då jag saknar min David som mest.
Sambolivet är allt himla bra, saknar det...

Inga kommentarer: