söndag 5 september 2010

Första veckan är över!

Nu har jag bott i Skövde i en vecka och den veckan har sett ut som såhär:

Måndag: Första skoldagen, upprop och en massa info, Kickoff, förfest på Peach Pit, Kåren.
Tisdag: Skola, va på stan lite, lugn kväll hemma, jättetrött!
Onsdag: Teambuilding, lådbilsbyggningsfunderarstund, en sväng på stan för att hitta rosa kläder, pubrunda, förfest i en "festvåning" med designingenjörer, Kåren med Pretty in pink-tema, utlåning av bäddsoffan.
Torsdag: Kort dag i skolan, bakiskebab, städa, besök av David, tacos och mys.
Fredag: Skola, fejklektion, 2000 nya studenter på kortege genom Skövde med poliseskort, lekar i Boulognerskogen, pannkakor i min lägenhet med Andrea och Madde, förfest på "festvåningen", Kåren med toga-tema.
Lördag: Soooovmorgon! Sov mig genom hela baksmällan, David kom hit, mat på Harrys, bio - Bröderna Karlsson, slappa i soffan, kvällsmat & film, David åkte hem, förfest hos Rasmus, Kåren.
Söndag: Sovmorgon, bokläsning, lådbilsbygge, lådbilsrace, huuua va det gick undan! Men vi vann inte =/ och nu sitter jag här!

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, nått lugnt iaf :)
Först och främst ska jag försöka få nån mat i magen, hungrig!

1 kommentar:

Åsa sa...

herregud, full rulle. =)