tisdag 14 september 2010

Resten av veckan...

Idag gick vi bara till kl 15, så jag har redan varit hemma en bra stund. Har pluggat en del, är nästan klar med PowerPoint-presentationen, nu är det bara att öva, öva, öva kvar!
Har bokat en klipptid också, på torsdag blir det, så då blir jag fin till fredag när det är muntlig redovisning och nollesittning ;) hehe, nej men jag behöver det verkligen.. Det är ingen ordning på kalufsen just nu!
-
Ja på fredag är det nollesittning, vet inte riktigt vad det innebär, men kul ska det bli ;) och på lördag åker jag och mamma till Göteborg. En mor- och dotterhelg i "storstaden", ska bli kul! Vi ska på Killer Queen med Patrick Myers som Freddie Mercury, har hört att det ska va riiiktigt bra, sen blir det ju även lite shopping på söndag :)
-
Men först ska jag läga fokus på skolan och "läxor", imorgon har jag Designkunskap i 8 timmar och Studieteknik i 2 timmar. Slutar kl 19. Men på torsdag är jag dock ledig :) Då blir det klippning som sagt och på kvällen är det möte för alla Designingenjörer i vår DIA-sal, däremellan ska jag plugg-plugg-plugga!
-
Nu ska jag snart laga lite mat, sen blir det nooog lite mer studier, sen Idol ;)
PussHej!

Inga kommentarer: