måndag 13 september 2010

Måndag & skola igen :)

Kom tillbaka till Skövde igår eftermiddag, David åkte med mig hit med lite grejer, sen åt vi kvällsmat ihop. Fick dock sova själv för han hade alla jobbgrejer i Lidköping, så han kunde inte åka direkt från Skövde imorse.

Idag har jag haft lektioner från 8 till 17, har precis ätit rester från igår och nu är det väl dags att plugga! På fredag har vi muntlig redovisning i kursen Introduktion till ingenjörsarbete. Vi ska redovisa ett gammalt examensarbete, jag har valt ett om framtagning av en äldreanpassad stol. Redovisningen ska vara 4-5 minuter lång, i power point och inför ca 12 pers. Det känns som en ändå rätt okej början, det lär väl bli värre :P Det känns lite nervöst, men det ska nog gå bra =)

Jag började lite med power point-presentationen igår, så det är väl bara att fortsätta, men först ska jag koka kaffe :)

Inga kommentarer: