lördag 25 september 2010

"Hemma"

Nu är jag i Lidköping och det är så skönt att vara här!
Fällde faktiskt en tår eller två igår, bara för att det luktar så gott här, det luktar hemma, lakanen, filten i soffan och framför allt David! Det gör det inte i Skövde. Det känns som hemma det också, men det luktar inte så.
Förhoppningsvis har jag två "hemma-dofter" snart.

Nu har David åkt till sina föräldrar för att hjälpa dem med en grej och jag tänkte plugga lite. Det är som sagt mycket att göra så bara för att jag åker hem till Lidköping så är jag inte ledig, tyvärr.
Jag ska antingen rita ca 12 espressobryggare, en skiss på ett 3D-pussel eller räkna matte. =)

Ikväll blir det tjejfest med Elin, Fia och Emelie och det ska bli jättekul! =) Ser fram emot det!
Nej, nu skriker mina kollegieblock här bredvid mig!
Ha en bra helg!
PussHej!

Inga kommentarer: