tisdag 28 september 2010

Plugg hela dagen!

Idag har jag varit "ledig".
Har inte haft några schemalagda lektioner, men det betyder inte att det blir lugn och ro.
Jag fick iaf sovmorgon till kl 8.10, det va skönt!
Sen träffade jag min grupp i skolan halv tio för att gå till ett möte ihop. Vi har idag haft "studiebesök" (vi träffades på ett fik i stan) med en tjej från företaget Brukbar Design, det va jättetrevligt! Hon har också läst designingenjör här i Skövde så det va jättekul att höra vad som hände sen =) jag vill också vara färdig i skolan nu, hihi!
Sen gick vi tillbaka till skolan och sammanställde all information, efter det va det bara att gå hem och börja skriva! Vi ska skriva en rapport om designingenjörsprogrammet, därav studiebesöket.
Så jag satt här hos mig och skrev ett tag, sen gick jag upp till Andrea och vi pluggade lite ihop. Sen blev det mat-, halv åtta hos mig- och idol-paus, vi pluggade samtidigt som idol, denna gång va det skissteknik som gällde. Men halv tio (nångång?) så fick det va nog, då gick jag ner till mig.
-
Nu väntar jag bara på att få se resultatet av idolomröstningen :)
Sen blir det läggdags!
Godnatt!

Inga kommentarer: