onsdag 22 september 2010

Ledig kväll!

Nu är allt med friggeboden över, redovisningen gick helt okej, men det är skönt att det är över. Jag ska ta kort så ni får se min bod nån gång.. :)

Ikväll firade jag, Emma, Andrea och Josefin att redovisningen va över med tacos och till efterrätt åt vi vaniljglass med varma hallon och hemmagjord chokladsås samtidigt som vi tittade på idol :)

Det kändes riktigt konstigt att klockan bara var lite efter 19 när vi hade ätit klart, de senaste dagarna har vi ju hållit igång med friggebodsbyggarna tills sent på kvällen. Det känns till och med konstigt nu att klockan bara är halv tio, det känns som den är halv elva och att jag snart måste skynda mig i säng!

Det är skönt att inte behöva känna nån stress över att ha nått som ska va klart imorn!
Vi unnade oss att ta lite ledigt idag, men imorn är det dags att ta i med hårdhandskarna igen!

Nu ska jag nog titta lite till på tv, sen blir det sängen!
PussHej!

Inga kommentarer: