onsdag 15 september 2010

Kåren!

Kom precis hem från Kåren, sitter nu här med tandborsten i munnen.
Ska bli skönt att krypa ner i sängen.
Det va inget långvarigt besök på kåren ikväll, det va inge vidare drag precis...
hoppas på bättre på fredag :)
Det har varit lite korridorsfestande ikväll, det började på våning fyra i mitt hus, där bor Andrea i min klass, det va hon, jag och en granne till henne, sen gick vi ner till min våning där det va mer folk, lite ölspel och mycket skratt, sen vips så va vi på väg till kåren :)
Det va trevligt att festa med grannarna, men synd att kåren va en besvikelse idag,
inte ens nått dansgolv...
Imorn ska jag plugga, klippa mig, köpa stumpbyxor och plugga... Så det är ju ändå rätt bra att jag kom hem i tid :) Klockan står på 10.00 imorn"bitti", hörs å ses :)
PussHej!

Inga kommentarer: