tisdag 21 september 2010

DET ÄR MYCKET NU!!

Stress, kaos, nervositet...
Det är tre ord som kan beskriva mig denna veckan... (och nästa vecka... och veckan där på... och.....)
Vi har tusen saker att göra i skolan, vi går fyra olika kurser var av vi har minst en uppgift i varje. Det som varit prio ett de senaste dagarna är Friggeboden! Vi har gjort varsin modell av en friggebod som ska spegla ens personlighet, jag blev klar ikväll och redovisningen är imorgon bitti, så nu har jag suttit här och skrivit ihop en presentation. Andrea va precis här och vi övade på varandra, gick väl sådär för min del, det får gå som det går.
Denna friggebod har tagit sin lilla tid! I söndags när jag kom hem från Gbg kl 18, gick jag direkt till skolan för att bygga vidare, igår satt jag kvar i skolan till 22.15 och idag till 19.30, den har tagit all tid! Allt annat har fått vänta, så även fast friggebodsbiten kommer vara över imorgon kl 12.00 så försvinner inte stressen, då måste jag komma ikapp med allt annat. T.ex. så har jag inte räknat ett enda mattetal och nu ska vi börja på kapitel 5...
Va tvungen att skriva av mig lite, visst är det synd om mig och mina klasskamrater?

Har förresten försovit mig för första gången på flera år, det va imorse, konstigt va? :P
Det känns som det va tusen saker jag skulle skriva här, men nu minns jag inte vad och nu är det läggdags! Jag får ta det en annan gång helt enkelt :)
God natt!

Inga kommentarer: