torsdag 15 januari 2009

Tjoo!

Imorgon är det *myy-myyy* (=fredagstjutet på jobbet!) :D haha! Ska bli gött!! Har inget planerat för fredagskvällen dock, känns rätt skönt, men är ändå sugen på att hitta på nått... tror jag :P Men på lördag ska jag och David på ett lite annorluna födelsedagsfirande, vi ska grilla korv ute i det vilda :P Ska bli kul!

Idag har jag jobbat och sen va jag hemma hos Elin på kaffe/te och tjejsnack, håller med dig Elin, skönt att ha en av tjejerna kvar i stan iaf!... Lämna mig aldriiig!! Hehe! :P

Jag har haft mycket funderingar på vad som ska hända i sommar, kommer ju ha min allra första semester! Betald semester!! ;) Och det vill jag fira med att göra en massa roliga saker! Gärna en utlandsresa, men det får vi se...

Nu ska jag äta en apelsin! 5:e frukten för idag :P blev ett gäng hos Elin till fikat förut, hungrig efter jobbet ju... bra att gammelstans ligger så nära då :P

PussHej!

Inga kommentarer: