fredag 23 januari 2009

Fredagkväll!

Kvällen började väldigt långsamt, vi va (är) jättetrötta båda två, så det blev inte många knop gjorda, låg i soffan, satt lite här framför datorn... orkade inte laga nån mat, så det blev några mackor när vi orkade med det :P Men nu har vi faktiskt fått lite gjort! Jag har fixat lite i mina pärmar, tagit bort en massa papper om Högskolan i Halmstad, Alfakassan och sånt :) David har rensat bland massa gamla...... förresten... hur intressant är det här att läsa om?! :D haha! Ja vi kan väl komma överens om att jag är rastlös nu iaf! :D

Imorn blir det ju IKEA då, så det blir upp å hoppa tidigt! Kl 8.00 ska vi åka! Blir ingen sovmorgon denna helgen... :/ Men det är ju ändå roliga saker vi ska iväg på :) Så det är bara att bita ihop...

Träningsvärken jag pratade om igår, den kom :P jag har mest ont i vänster ben, magen och bröstet, men det hör ju till, jag kan ju röra på mig iaf! :)

Detta inlägg känns vääädligt rörigt... förlåt för det, men får skylla på tröttheten :P
Ha en bra helg alliop!
PussHej!

Inga kommentarer: