lördag 17 januari 2009

Promenad och grillning!

Idag har vi varit ute på Källstorp och gått på spångar :)
Fredrik (Davids systers pojkvän) fyllde år igår, så detta va hans firande! Det va jag, David, Jenny, Fredrik och Evelina (en klasskamrat till Jenny) och hennes pittbull Nomi, det va tänkt att vi skulle vara 14 pers, men många va sjuka osv... men det blev trevligt ändå :)
Det blev lite kyligt när vi satt å grillade, stackars Nomi frös så hon skakade...
Jag som är lite rädd för hundar (som jag inte känner) va lite reserverad först, men när jag insåg att hon nog är den mesigaste pittbullen som finns så gick det fint :P Så söt så :)

Nu har jag och David bara tagit det lugnt ett tag här... tittat lite på tv... plockat lite... man blir kanske matt av att vara ute i naturen och kylan så länge, vi va väl ute i tre timmar iaf... om inte mer, men det är ju nyttigt med frisk luft och motion! :)
-
Bilden hittade jag på internet och den stämmer ju inte direkt :P det är vinter nu och is och vissen vass runt spångarna, men ändå ;P
-
Ikväll kommer Elin hit på lite tjejsnack! Men det blir inget vin, inte för min del iaf, jag ska köra David till Norra Härene kl 20 och hämta honom nån gång ikväll, men det går fint ändå, fast lite sugen är jag ju :P Men det blir en slö myskväll istället, jag har ju mössfrisyr å allt nu, så nått elegant blir de inte ;) haha!
-
Ne nu ska jag nog fixa lite i lägenheten, den behöver ju inte ha "mössfristys-stuk" iaf! :D
PussHej!

Inga kommentarer: