torsdag 22 januari 2009

Tjolavippen! :P

Sådääär då! Då har man varit å tränat för första gången i år... För första gången sedan 16 december faktiskt... nästan så man skäms lite... men det har ju faktiskt varit jul och sen va jag sjuk :P Men snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorn...! Mycket troligt iaf!! Men det ska kännas att man lever ;)
-
Får se när det blir träning nästa gång då... nån gång i nästa vecka iaf, för i helgen är det fullt upp!! Vi ska till IKEA på lördag och införskaffa oss en maaassa skoj :) Det vi ser fram emot mest är skjutdörrsgarderoberna till sovrummet!! :D Kommer bli så snyggt!
Och på söndag ska vi till min moster och fira min morfar som fyller 80 år på måndag! Ska bli kul att träffa släkten igen!
-
Imorgon blir det ju jobb, utelunch som vanligt, undrar vart det blir denna gång... Är rätt sugen på thai!
Sen om David och jag har tur så kommer Yes Man till Folkan imorn och då ska vi försöka få biljetter dit, vi har väntat på den länge nu :P
-
Ne nu ska jag försöka hinna med att koppla av lite innan det är dags att gå å lägga sig :P hehe!
PussHej!

1 kommentar:

mathildA sa...

Heeey, en träningsmumrik till!!=) Hihi! Vad och var tränar du??=) Själv håller man till på friskis på förmiddagarna! Stämmer in i att jag kommer ha hemsk träningsvärk imorrn också! Men det är gött också!!=) Puss!