onsdag 7 januari 2009

Älskar min David!

Jag snodde denna av dig Mathilda! Kanske snor den om 2008 också sen ;P hihi!


Jag & min partner:

Vad heter ni? David och Emilia

Hur träffades ni? På stadt den 1 september 2006 :P

Hur länge har ni varit tillsammans? Den 30 september 2006 är vårat datum, så 2 år och 3 månader drygt!

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Ja, i våran nyrenoverade tvåa!

Har ni barn? Nej

Har båda körkort? Ja

Kommer du ihåg er första kyss? Ja... hehe...

Vem sa "Jag älskar dig" först? Det va David.

Vem är äldst? David

Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och David är Skorpinjon

Vem fyller först på året? Den gör jag, den 11 juli! David är ett november-barn

Vem är längst? David

Vem sjunger bäst? Hm.. måste nog säga att det är jag :P

Håller ni i handen på stan? Ja det brukar vi göra

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, hade ingen aning om vem han va :P

Vad har ni gemensamt? Att vi inte gillar sport, haha! Det tycker jag är skönt, att David inte är en sportkille! Att vi är lugna båda två, har samma humor (bortsett från Torsk på Tallin, hehe) och att vi är kära i varandra :P hihi!

Blev du kär i första ögonkastet? Nej

Har ni någon speciell låt? Vi dansade till Purple Rain första gången vi sågs, så den är vår låt :P men sen har vi också Mama I'm coming home och dreamer med Ozzy, som vi lyssnade mkt på i början, sen finns det fler :P

Har ni några "fri kort"? Nej!

Har ni stora framtidsplaner? Ja, det har vi väl, men vi tar det som det kommer :)

Har ni gråtit i varandras armar? Nej, men jag har gråtit i hans... :P

Har ni varit utomlands tillammans? Ja, i Danmark :)

Vilket är ert bästa minne? 2årsdagen i stockholm kanske :) Svårt att utse ett bästa...

Vem lagar bäst mat? Det är nog jag :P

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ligger intill varandra i soffan och tittar på tv.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jag bodde i Stenhammar och David i Hasslösa, så en liten bit va det ju, men David skaffade lägenheten på Floragatan rätt snabbt, det va skönt :)

Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte speciellt

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer!

Brukar nån av er prata i sömnen? David har gjort det några gånger, men det är sällan, jag har nog aldrig gjort det vad jag vet :P


Tycker du ska göra denna Sofie :)
PussHej!

Inga kommentarer: