tisdag 20 januari 2009

"Rubrik då..." hihi!

Nu har jag precis beställt Telia-abonnemanget Max 25! Verkar ju va ett jättebra abonnemang, hörde talas om det tack vare Åsa, så nu kan vi ringa till varandra massor, nästan helt gratis! ;) Kommer ha det från och med imorn.
-
Idag har jag ju jobbat då... som vanligt... imorn är det onsdag... då har halva veckan gått, efter kl 12 eller nått... så då börjar helgen närma sig! Bara så ni vet, glöm inte det ;P
-
Efter jobbet åkte jag till Elin en sväng (kallar man dryga två timmar för "en sväng"? hihi), vi drack kaffe/te som vanligt :P sen kikade vi på boenden i Stockholm! Ska ju dit den 22:e augusti och titta/lyssna på C O L D P L A Y ! :D Wiiiiiie! Ska bli underbart! Hoppas att Fia och Åsa kan hänga med också, så blir det en mysig tjejtripp! :)
--
Nu är bygglov på i bakgrunden, kanske ska titta på det, är ju faktiskt riktigt kul :) Kanske blir att jag "tittar" på det samtidigt som jag gör klart ett kort som jag började med i söndags :P
Ja.. så får det nog bli :P
-
PussHej!

Inga kommentarer: