torsdag 29 januari 2009

Systemkamera!

Har lånat mamma och pappas gamla systemkamera från 80-talet, en chinon! :) Har dock inte tagit några kort än... är ju så mörkt ute så här dags och vet inte vad jag ska ta kort på här inne... men kanske blir en vända längs Lidan på lördag? =)

Som ni alla kanske redan vet så är jag ju väääldigt sugen på att köpa mig en egen systemkamera (men lite modernare, hehe). Jag är inne på att köpa en Nikon D60, har hört en del bra om den och dessutom är den i rätt prisklass :P Nikon D80 är ju snäppet bättre, men också snäppet dyrare, men fick ett tips av en på jobbet idag att kika på blocket, men där hittade jag inget... Vissa försökte sälja sina kameror för mer än vad inköpspriset ligger på... lycka till säger jag bara :P

Nog om det... Imorgon är det fredag! :D Ska bowla med jobbet kl 18, ser fram emot att ta mig en cider eller två :P Sen är jag väldigt sugen på sån bål vi hade här på nyår, men det får nog vänta tills på lördag, för då är det fest! :) Ska bli kul-kul! Tänkte nog ta en kik på stan på lördag också, skulle va kul att hitta nått nytt att ha på sig, får se får se :P

Nu ska jag krypa ner bredvid David i soffan och titta på tv :)
PussHej!

Inga kommentarer: