fredag 9 januari 2009

Frisk(are)!

Nu är jag hyffsat frisk! Har varit och jobbat idag och igår iaf! Men har forfarnde ont i halsen, men det kan jag leva med. Men stackars David är fortfarande sjuk... han har snart varit sjuk i en vecka... :/ får hoppas att det bättrar sig snart...!

Idag efter jobbet blev det en fika på stan med Åsa och Elin! Satt på Söder 1,5 h ungefär, kikade vi på jysk och fabriksbutiken... och sen kramade vi Åsa hejdå... På söndag flyttar hon till Halmstad :/ Kommer sakna dig!

Känns riktigt skönt med helg nu, har visseligen bara jobbar två dagar, men är ändå väldigt trött... Imorn ska jag kanske kika på stan lite, skulle va kul att göra några fler fynd på rean! Köpte mig en stickad bolero-aktig sak och en t-shirt med knappar på MQ igår, men är sugen på mer :P och imorn kväll kanske det blir fest! Nån mer som är sugen??

Ne nu ska jag nog göra ett kort faktiskt :)
PussHej!

Inga kommentarer: